پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی به مناسبت رحلت علامه عاملی  
کد خبر: 3853097
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی به مناسبت رحلت علامه عاملی  

گروه بین‌الملل ـ آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید عراق، به مناسبت رحلت عالم و پژوهشگر قرآنی، علامه سیدجعفر مرتضی عاملی پیام تسلیتی صادر کرد.  

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله مدرسی در پیام تسلیت خود نوشت: با نهایت حزن و اندوه، خبر درگذشت علامه محقق، سیدجعفر مرتضی عاملی که عمر مبارک خود را در راه تبیین و تشریح معارف قرآن کریم و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ایشان (ع) سپری کرد را دریافت کردیم.
 
در ادامه این پیام تأکید شده است: قطعاً توفیق بزرگی است که این عالم بزرگوار عمر خود را در راه تدریس و بحث و تحقیق، تألیف کتب، هدایت و ارشاد و پربارکردن کتابخانه‌های اسلامی با ده‌ها کتاب درباره تفسیر قرآن کریم و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) صرف کرده است.
 
آیت‌الله مدرسی در ادامه، از خداوند متعال خواست تا رحمت واسعه خود را شامل روح این علامه فقید نماید و او را در بهشت خود جای دهد و با جد بزرگوارش، حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت ایشان (ع) محشور فرماید.
 
آیت‌الله مدرسی در پایان، این مصیبت دردناک را به خانواده علامه عاملی و فرزندان عزادار ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال خواستار صبر جزیل برای بازماندگان ایشان شده است.
انتهای پیام
captcha